niedziela, 11 maja 2014

na dobry początek!!!:))

hmm, w końcu założyłam swój pierwszy kulinarny blog, o którym zawsze marzyłam a jakoś nigdy nie było na niego czasu;) Aż wreszcie dzisiaj po namowie mojego ukochanego narzeczonego X, założyłam swój własny blog, w którym chce umieszczać swoje ulubione przepisy (na smaczne przynajmniej moim zdaniem dania;p ). Być może ktoś z Was odwiedzi mojego bloga i zainspiruje się jakiś przepisem, aby zrobić jakąś potrawę samodzielnie w domu;). Ponadto na blogu chciałabym umieszczać wszelkie opinie, zdjęcia, oceny restauracji, do których się wybieram. To, że bardzo lubię jeść i dość często wybieram się do knajpek zainspirowało mnie do tego aby o tym pisać. Być może ktoś, szukając jakiejś knajpy natknie się na mojego bloga i będzie mógł przeczytać moje opinie i spostrzeżenia związane z daną restauracją i potrawami w niej serwowanymi.
Tyle na początek pierwsze wpisy już niebawem!!!:))

1 komentarz:

  1. Gratuluję decyzji o założeniu bloga! Też długo zwlekałam, namówiły mnie koleżanki blogerki i jest moja Bona Apetita! Zapraszam do mnie na FB, możesz też dołączyć do naszej akcji Wypiekanie na śniadanie, łączy ona blogerów kulinarnych i na pewno pomoże w zdobyciu nowych fanów :D
    https://www.facebook.com/bonaapetita?ref=hl

    OdpowiedzUsuń